
Arcturianerna vakar och väntar ∞9D Arcturian Council –
“Hälsningar. Vi är Arcturian Council. Vi är glada att få kontakt med er alla.
Vi känner er alla mycket väl där på Jorden, eftersom vi har observerat er och väntat på olika möjligheter att få kontakt med er alla individuellt. Vi vet att ni gillar att få kontakt med utomjordingar och icke-fysiskt medvetande, och vi vet också att det är lättast för oss att göra det medan ni sover och medan ni reser genom astralplanet. Och det är där de flesta av dessa kontaktupplevelser sker. Vi vill att ni ska inse att ni alla har kopplingar till vårt stjärnsystem. Ni är inte så isolerade där på planeten Jorden, eftersom ni alla korskopplar till Arcturian-varelser, Plejadiska varelser, Sirius-varelser och så vidare. Ni är sammankopplade genom era översjälar, och ni är sammankopplade genom era galaktiska team.
Vänligen inse att Dessa kontakter innebär att ni är kapabla till många typer av kontaktupplevelser med utomjordingar. Ni är inte på något sätt begränsade till upplevelsen av att vänta på att en utomjording ska komma ut ur ett rymdskepp och gå rakt fram till er. Vi råder er att tänka på alla olika sätt ni vill få kontakt med utomjordingar och alla olika sätt ni tror att ni kan få kontakt med utomjordingar, och vi vill att ni ska veta att era guider och era alldeles egna galaktiska team kommer att underlätta dessa kontakter, dessa möten, dessa upplevelser. Ni integrerar olika aspekter av er själva i era mänskliga personligheter, och det är därför många av er säger att ni är plejadier eller att ni är arkturier.
Ni är mer än bara en sak. Ni är alltid en flerdimensionell, mångfacetterad varelse av allt som finns, av källenergi. Ni är inte begränsade på något sätt, och ni växer och expanderar och upplever mer av er själva, mer av ert utomjordiska DNA, och fler av era kontakter genom galaxen och universum till andra varelser i andra former. Ni är vidsträckta, oändliga och eviga varelser av kärlek och ljus, och bara för att ni är på En planet som har känts väldigt frånkopplad betyder inte att du faktiskt är det. Du är väldigt starkt förbunden med alla varelser och med alla delar av denna galax och detta universum.
Du är där och upptäcker dessa kopplingar nu, skapar fler kopplingar hela tiden, och du kommer att få fler nedladdningar. Fler energier kommer in för att stödja kontakt, och mer kärlek från ovan kommer att falla in i dina energifält för att väcka dig till alla vänner och familjemedlemmar som du har i hela galaxen. Kom ihåg det nästa gång du känner dig ensam och isolerad. Du kan säkert ha den upplevelsen i ditt sinne, men det är inte sant, för du är aldrig ensam, du är aldrig isolerad, och vi är alla förbundna på fler sätt än du kan föreställa dig.
Men börja använda din fantasi för att lyssna på de kopplingar du har, de kopplingar som redan finns där, och de kopplingar som du vill underlätta mer av i dina dagliga upplevelser. Vi tittar och vi väntar, och vi är glada över våra kopplingar med er alla.
Vi är det Arkturiska Rådet, och vi har njutit av att få kontakt med er.”



