Meddelande från Valdjuren från Sirius B via Galaxygirl, 8 november 2017

Vi är Valdjuren från Sirius B, som kommer för att förmedla oss till er denna dag och att ge er av våra djupa insikter och lugnande energier. Eftersom mycket kaos visas på era nyhetskanaler, och det kan ses över hela er ytvärld. Det finns mer än bara detta. Det finns alltid mer under vattenytan, eller hur?

Undersök djupen med oss och dyk djupt in i era djupaste fantasier. Gå djupare in i djupets stillhet.

Var djupet. För om vi alla är medvetandet av samma hav, är vi då inte alla havet? Ni kommer att finna frid under vågorna. I stillheten av ert djupa inre medvetande om ert hjärterum, som ständigt växer för att tillgodose era växande ljuskroppsbehov. För du vet, eller hur, oh människa, att du håller på att bli mer än du är? Mer än du trodde att du kunde vara? Mer än du lovade att du skulle vara i denna så sällsynta och så speciella inkarnation? Vilken ära och vilket privilegium att bli förkroppsligad här på Gaia i detta Nu! Det är verkligen ett bevis för dig att du inte bara är här, utan att du också är vaken och kan höra och lyssna på dem som har en annan ståndpunkt och utsiktspunkt än du; på dina galaktiska grannar och ännu mer, din galaktiska familj. För vi är alla ett. Kroppstorlek och form och inkarnation betyder ingenting, för vi är alla av samma kosmiska stoff; ljus – kärlek – energi – som driver kosmos.

Vatten strömmar. Det ebbar. Det droppar. Det rinner. Det häller. Vatten är kärlek; vatten är energi. Var detta. Anslut till Allt-som-är och du kommer att upptäcka att det är själva vattnet i ditt blod som pumpar genom din lilla Mänskliga form. Du kommer att upptäcka att det är vattnet i dina tårar som strömmar med glädje när du ler åt en älskad som utför något magnifikt. Du kommer att finna att det är glädjen som läcker ut ur dig i dina högsta ögonblick av lycka. Du kommer att upptäcka att det är du. Vi är alla sammanbundna. Det är därför som att dyka djupt i ditt hav av erfarenhet, av minnen, av förståelse, är vad du söker. Det finns inom dig.

Vi Valdjur är minneshållarna, bibliotekarierna, lagringen, minnet; vi kommer ihåg. Vi inbjuder dig att komma ihåg dina minnen, dina egna resor ner i djupet, från djupet in i ljuset. Från ljuset till sällheten av att komma ihåg.

Håll lugnet när vågorna stiger. Dyk djupare in i fredens lugn. Djup inre kunskap behöver inte gäcka dig, för den finns inom dig. Du är större än du förstår, än du vet, i detta Nu. Det är sant.

Dyk djupt Även när du tror att du är djupt, gå djupare. Det är det stora mysteriet om medvetandet. Ständigt växande, alltid utvecklande, som alltid blir mer av sig själv i sig själv, i den stora kosmiska dansen av kärlek. Var kärleken som strålar inuti dig, som de glittrande diamanterna som vi ser inom dig. För allt händer nu. Evolutionen är här. Den är Nu. Den är du, oh Människa. Du händer.

Dyk allt djupare. Älska allt mer fullständigt. Bryt allt högre! Var inte rädd för att leva! Älska helt. Omfamna det som gör ont och lär dig av det, läk av det. Människan har blivit sårad, djupt sårad av de mörka och måste verkligen förstå detta för att den djupa läkningen ska ske. Förlåtelse. Barmhärtighet. Förståelse. För vi har alla spelat våra roller.

Det är dags att andas djupt. Andas in det kosmiska ljuset som önskar genomtränga varje neutron av dig. Ni är många saker. Ni är mäktiga varelser. Var mäktiga väsen av kärlek. Det är viktigare än att ha rätt. Att ha rätt utan att älska är ytligt. Vi valar älskar att dyka djupt. Var en älskare av stort djup och passion. Älska varandra. Älska Gaia. Tjäna Gaia. Tjäna varandra.

Vi är valdjuren från Sirius B som representerar Valarnas kungarike. Älska djupt. Vi älskar dig. Dyk djupt